[HWnews] Uzivatelsky test noveho mailserveru

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Březen 17 11:51:28 CET 2004

Hezkýýýýýýý, funguje to a nejsou tam zavináčové adresy!!! :-)))

Jakub Šerých

P.S. A jak tedy budeme mluvit? zůstaneme u cestiny, přejdeme na češtinu nebo to necháme na vůli autorů? Já osobně stejně trpím mailovým syndromem, to znamená, že mi psaní mailů s diakritikou posupne behem asi tak dvou radek prejde na tuhle bezhackovou rec. Timto P.S. zaroven zkousim dlouhy radek, se kterym byval take problem. Jak ho vidite a jak je videt v archivu?