Robot Karel - brain storming

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:52:49 CET 2004

A co takhle udela Karla trochu netradicne. Pokud bych si chtel hrat se
stavenim zdi, sel bych na to obracene. Karel by se dal realizovat jako
spise pojezd zaveseny shora na osach X,Y, odkud by pokladal drevene
kostrky do mapy mesta.
Pri klasickem pohybu by se pohyboval tesne nad urovni polozenych kostek
a protoze by si samozrejme pamatoval kde je jak vysoka zed, odmitl by
kostky borit.
Cenove ani konstrukce mi to neprijde az tak nedostupne, jen by to nebyl
chodici robutek jak ho zname z monitoru, i kdyz.. principialne snad :-)

Zatim me nenapada jak treba resi podavani/ukladani kostek z nejakeho
zasobniku...?

Aigor