Samovolne spousteni tyristoru

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:52:47 CET 2004

Pokud se jedna o ohnostroje, jedna se o palnik pilulovy,
kde je definovan bezpecny proud pri kterem zarucene
nedojde k odpaleni <10mA, odpor palniku je cca 2R.
Z vlastni zkusenosti vim, ze se v pripade nouze opravdu
odpaluje 12V baterkou ale bezne pouzivame 50V. Odpor
vedeni vcetne palniku mivame cca 9-15 R.

A.

-----Original Message-----
From: AZE [mailto:aze@seznam.cz]
Sent: Monday, March 03, 2003 9:18 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Samovolne spousteni tyristoru

Jak jsem koupil, tak prodavam. Jista firma tady
resila programovatelne zarizeni pro odpalovani
ohnostroju a nesmeli jit pres 50V, jinak by to
neproslo zkusebnou. Ale to neslo o trhaviny v lomech.
Tech 12V se mi zdalo taky malo, ale verte nebo ne,
funguje to a draty maji asi 0,5mm2, 50m.
Mam to tady. Pred casem jsem delal jednodussi
zarizeni pro rucni odpalovani a daval jsem tam
menice 12/80V.
AZE