Zeme signalova, digitalni, napajeci a kostra pristroje - rozdily?

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:52:47 CET 2004

Zdravim konferenci,
Je to trochu OT, ale:
Dostalo se mi do ruky zarizeni s HW klicem, a pro zajimavost jsem ho trochu
zkoumal. V klici je PIC12CE518, pri komunikaci vysle zarizeni nejakych 8
konst. + 32 bitu pokazde jinych a klic odpovi sekvenci 3x32 bitu.
    Zda se mi, ze v PICu bude pouzit nejaky slusny sifrovaci algoritmus,
zkousem jsem najit nejake souvislosti zkoumanim vstupnich a vystupnich slov
a urcite to neni nejaky XOR.
  Na druhou stranu PIC moc prostredku nema,  (myslim 512 slov a 16B EE, 25B
RAM).
  Nevi nekdo, jake algoritmy se v techto pripadech pouzivaji? Dle meho
nazoru RSA ani nahodou, DES tezko, mozna nejake jednodussi (SkipJack???),
nebo jsem U.B. a je to nejak jinak a zcela jednoduse?
Nejde mi o rozlousknuti (stejne tam bude klic, ke kteremu se nedostanu) ale
je to zajimave.