Knihovna GM99.lbr ???

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:52:45 CET 2004

Ta knihovna je hlavne spatna. Je tam tolik chyb, ze vrele nedoporucuji
ji pouzivat.
Chybne prumery der, do kterych se soucastka potom nevejde, coz se
projevilo, kdyz jsme za tistaky vyrobci zaplatili 8000  a pod. Navic je
to zcela neaktualni a to co vam v soucasne dobe GM proda v knihovne
nenajdete a kdyz budete spechat a zadate vyrobu desky (v expresnim
terminu) jako ja, drive, nez budete mit soucastky v rukou. Budete velmi
neprijemne prekvapeni.
Pokud vam muzu poradit, pouzivejte ty knihovny co v e*a-g*l-u jsou, jsou
jednoduse lepsi.
Jakub Ladman