Zeme signalova, digitalni, napajeci a kostra pristroje - rozdily?

Vladimir Franek franek
Středa Březen 17 14:52:44 CET 2004

Zdravim
a dovolim si oponovat. Nevim co to je klasicke PC ale U HP, Compaq, Dell
i noname (jine tady ted nemam) je nula napajeni dost fest spojena s kostrou a to
primo pres zakladni desku. Zatim jsem ale nevidel sitovou kartu (Ethernet),
ktera by na sobe nemela oddelovaci zdroj, takze sitove medium (koax, TP)
je ODDELEN od elektriky v pocitaci oddelovacim zdrojem na sitove karte.
                                                                                Vladimir Franek