vybojka pro fotocestu (kde a jakou)

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:52:38 CET 2004

Ja mam k 125W vybojce 80W tlumivku a taky to sviti. I kdyz by to asi mohlo
svitit vic, ale me to staci.
Andel

----- Original Message -----
From: "zaloha" <zaloha@volny.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, March 05, 2003 3:11 PM
Subject: Re: vybojka pro fotocestu (kde a jakou)

Uz to tady bylo mockrat - co si takhle projit archiv?

1) vybojka drive pouzivana v poulicnim osvetleni RVLX 125 W (RVC 125 W) viz
http://www.teslamp.cz/cenik.htm, netreba ji odstranovat vnejsi banku

2) jako tlumivku lze pouzit bud original k teto vybojce (snad nektere
velkoobchody elektro, jsou i zahranicni ekvivalenty k podobnym zahranicnim
vybojkam, napr. mam dojem Philips), nebo zapojit paralelne tri tlumivky k
zarivce 36 - 40W (bezne k dostani v obchode s elektroinstalacnim materialem
apod.).

Jsou i jine moznosti, ale tato je nejlevnejsi a nejdostupnejsi, soucasne
mnohymi overena...

Jirka