Kresleni schemat

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:52:37 CET 2004

Ahoj,

ak 1:40 znamena minutu a styridsat sekund, tak je asi kratka doba
osvitu. Ja ked som zacinal, mal som kratku dobu osvitu, tak som
plosak vyvolaval velmi dlho a este som mu musel pomahat vatickou.
Obetuj jeden plosak a osvecuj tak, ze po pol minute budes postupne
plosak odkryvat, najkrajsia cast je idealna expozicia. V podstate
chvilinku po vhodeni do hydroxidu sa uz musi objavit kresba.

--
Jindro