html: jeste muj dotaz - OT

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 14:52:34 CET 2004

> ... a jeste bych se zeptal: http server mam na Linuxu. Stranky ale tvorim
> pod wokny a jejich souborovy manager je na vedlejsim PC s wokny. Potreboval
> bych zaridit nejak pristup k serveru z interni microsofti workgroup.
> Mandrake ma podporu sdilenych tiskaren v siti MS a prepokladam, ze i
> pracovni skupiny MS (je to tak ??). Moje otazka zni: co a jak mam udelat,
> abych mohl z win2k na vedlejsi workstation do rootu Apache na serveru ?
> Uvidim tam z NTFS ?? Nechci SSL, program putty jsem nepochopil :) ...

Ano, jde to bez problemu.

Potrebujete na serveru nastavit program samba. Potom muzete nasdilet na linuxu
web strom apache a woken do nej pres okolni pocitace zapisovat.

Jinak SSH nezatracujte, je to urceno k jinym ucelum.

Ale kdyz tak na soukromy mail, ad tady v konferenci neobtezujem OT.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo