AUI

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:52:32 CET 2004

Existuji dve licencni rady Ghostscript/Ghostview, jedna (ta nejnovejsi) je
AFPL, ta o neco starsi (jakoby zpozdena, "ve vleku" te novejsi) je GNU/GPL.
Upozornovaci okenko vyskakuje mam dojem u te AFPL, nejde ale o podminku
pouzivani, nybrz o jakesi pripominani toho, ze byste jim mohl poslat
prispevek... Jinak se podle me nic nemeni na tom, ze obe licence muzete
pouzivat zdarma jak soukrome, tak komercne. Chce si to precist plne zneni
licence, uz jsem to delsi dobu neudelal - snad se nic nezmenilo...

Jirka