RTOS for x52 Programmer wanted (Dead or alive..)

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:55:35 CET 2004

Zdravim,

Konvertujeme Web51 do C a prave se tu pereme s RTOS na te proklete x52
se stackem jenom 256 bytes.

Jestli tu je nekdo, kdo se v tomhle vyzna a bavi ho to, ozvete se..
Projekt bude castecne volny a castecne komercni, podobne jako klasicky
Web51...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--