Zapojeni RAM 62256 k Atmelu 89c51

POLÁČEK Petr petr.polacek
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

Nejste sam, kdo tyhle veci dela :).

Nevadi to nicemu, jen kdyz mate jen 32kB,
je jasne, ze na procesoru musi zbyt volny
drat A15, abyste si nenadelal diry v adresnim
prostoru :).

Jinak tohle delam i u ROM pameti. Jen je potreba
pak HEX prohnat softem k prehazeni programu
podle zapojeni. Kdysi jsem to psal, kde se to ted
"vali" nevim, dost dlouho jsem to nepotreboval.

No a kdyz tohle udelate u FLASH pameti napr.
Am29F040B a chcete do ni i zapisovat, musite
pak upravit i sekvence k programovani, ale to
uz jsme zase trochu jinde.

Tedy nebojte se toho prohazeni, je to dostkrate
vyzkouseno :). Prikladem pak postaci pohled
na osazeni desky na:
http://www.bezstarosti.cz/jungle/schizofreny/schizofreny.htm
alespon myslim, ze zrovna tam to tak mam :).

--
Jiri Bezstarosti