chladic

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

Ja za studentskych let cladice eloxoval, ve stavelove kyseline. Povrch nebyl vystavni, ale chladil.
Postup
1) chladic jako anoda, elektrolyt je vhodne chladit, za vyssich teplot lepta do chladicu kratery.
2)Povarit v barve na textil, tim se uzavrou pory v eloxu a nabarvi se.
Lubor

Od:	Vaclav Peroutka
Odesl?no: 	6. ledna 2003 16:44
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	Re: chladic

Napadlo mne, da se eloxovani delat doma "na kolene", nebo je na to treba
nejaka laborator ? - dotaz na hlavniho chemika konfery...

Vasek