Vysilaci Led na Ronju

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:55:23 CET 2004

Tak to asi nebylo pred poslednima svatkama. :-)
Uz minimalne rok ty  HPWT-BD00 (cervene) 70mA/40st. nevedou.
Ta nahrada je mizerie, jak uz jsem psal.

Me to chodi na plosnacich i vzduchu, a nejaky clovek z Plzne ma i
verzi se SMD (viz. fora na czfree)

Jen musim dodat, ze se opravdu neni duvod bat toho vrabciho hnizda.
Ale take jsem se dlouho nemohl odhodlat. Ted mam pocit, ze je to i rychlejsi,
nez stavba na DPS a to i kdyz DPS koupite.
Podarilo se mi to nacpat i do te pocinovane krabicky, co az do povodni
prodavali v GM.

BTW: Nevite, kde ted v Praze tyto pocinovane krabicky sehnat?
GES ma rozmerove jine a hlavne predrazene.

Ondrej Tesar