Aritma a E*a_g*l_e

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:55:19 CET 2004

On Wed, 8 Jan 2003, Vicek Radek wrote:

> Chtel bych se zeptat zdejsi Aritmaku:
>
> Vcera jsem konecne koupil plotr Aritmu 516. Nicmene jsem nejak neprisel na
> to jak na neho z verze 4.08 tisknout z CAM procesoru. Muzu z nej poslat
> vystup do souboru, ale ne na zarizeni nainstalovane v systemu.

Neslo by v CAM do file napsat LPT1 COM1 apod ? Vyzkousel jsem to
s tiskarnou epson LQ100 na LPT1, zarizeni jsem mel HPGL2 a vytisklo mi
to na ni ten HPGL kod. Mam W98.

> Plotr mam nainstalovanej ve windowsech a funguje naprosto korektne (dokonce
> i zkusebni stranka se vytiskne - je to tedy zazitek videt to psat ten
> malinkej obrazek), ale jedine jak jsem schopnej printit na plotr je primo z
> editoru DPS jako na tiskarnu. Chodi to dobre, ale nevim jestli je to
> standardni postup.

Ja to delam tak ze tisknu z CAM do normalniho souboru a ten pak kopiruju
na COM . Ten postup primeho tisku pres driver windows semi moc nezda
i kdyz to mozna fungovat bude.

> Dalsi vec co je mi zahadou tak nevim proc mi ve Win Me nechodi prikaz
>
> copy soubor.txt COM1
>
> pise to ze cesta neni nalezena. Pritom mi comy normalne chodi a pouzivam je
> naprosto bezne z windows.

Ze by nejake vylepseni WinME ? Bohuzel WinMe nevlastnim takze nevim.