dobirka ze slovenska

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:55:19 CET 2004

>Pokial ja viem, ani z CR sa do SR neposiela na dobierku. Niektore firmy
>si preto zriadili v SR zastupenie a z neho posielaju dobierky.

Rekl bych ze, ze neni problem poslat neco na dobirku, to je otazka prevodu penez. Jenze vetsinou posila firma na dobirku nejake zbozi, a to uz uplne jednoduche neni. Znamena to vyplnit JCDcko, zajit s balikem na celni postu, vystat frontu u celniku a potom u postovni prepazky. A kdyz k postovnemu nauctujete reknete jeste 200Kc za tuhle proceduru, bude mit odberatel dojem, ze ho chteji okrast za bileho dne. Proto maji treba nektere firmy pri posilani na Slovensko limit 5000Kc, to uz zaplati tuhle pakarnu ze zisku.

J. Hanzal