Pripojeni PC

Prýmek Aleš Ales.Prymek
Středa Březen 17 14:55:18 CET 2004

	To je dobra pripominka, mozna se shanim po necem, co vlastne
nepotrebuju.
	Chci si natahat elektriku v baraku a nejak jsem usoudil, ze na to
potrebuju 50ku pro samostatnou cinnost. Je to tak nebo je to blbost? Muzu to
natahat bez jakykoliv (papirove potvrzeny) kvalifikace a kdyz mi na pak
revizak da razitko, tak je to OK?
	Jen aby po me 50ku nechtel ten revizak...

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz