Aritma a E*a_g*l_e

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:55:17 CET 2004

:-)))

Jiste vzdyt jsem take psal ze zrovna dopisuji program kterej tohle vse
zabezpeci a jeste mnoho dalsich nadstandartnich veci ohledne vlastniho HPGL.
Akorat to bude napsane ve VB 6.0.

Ja se jen ptal kvuli tomu, ze jsem postupoval podle popsaneho postupy s
prikazem copy a ze to neslo nejak rozumne utnout. Tak mi bylo divne, ze to
nikomu nevadilo nebo se nad tim nepozastavil.

RadekCX