rs 422 ( a 232 - 485 )

Vymětal Tomáš vymetalt
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

> O identifikacnich kartach uz tu sla diskuse. Me by zajimalo, jestli jsou
uz
> i u nas dostupne nejake snimace napr. otisku prstu nebo prave snimace
sitnic
> a jestli s tim nekdo nema nejake zkusenosti.
>
> Vasek Vobornik

Snimac otisku prstu pry jde prelstit gumovym medvidkem, tedy
staci udelat kopii otisku prstu a nakonec pri trose technologie
to jde udelat i z otisku prstu treba na sklenicce.
Tedy tento typ snimacu bych za bezpecny asi moc nepovazoval,
protoze minimalne k trochu solidni bezpecnosti potrebuje
dodatecne prostredky.

Sitnice oka se zase muze dost zmenit, kdyz se clovek napije
alkoholu, takze to muze zaroven slouzit jako "ozrale nepoustet" :).

Ale jen co jsem o tom cetl, osobni zkusenosti s temito dvema
principy nemam.

BTW, kdyby mi melo neco svitit do oka, asi bych z toho nemel
moc dobry pocit kdyz vidim, co se vsechno dostane na trh.
A abych si nechal vypalit oko kvuli tomu, ze nejaky "chytrak"
neco nezvladl, o to opravdu zajem nemam. Chapu ze se to da
udelat bezpecne (jako u lekare pri prohlidce oka), ale co se
techto veci tyce, je vzdy lepe neverit nikomu.

--
Jiri Bezstarosti