identifikacni systemy

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

nektere typy prelstit lze ale ty uz se asi moc nepouzivaji novejsi si hlidaji vice udaji nez jen cary videl jsem i co umel treba SPO2 a tam useknuty prst nepomuze
leda ho pripojit na zarizeni co udrzi krevni obeh a jeste spravne nasyceny

  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Saturday, January 11, 2003 11:16 PM
  Subject: Re: identifikacni systemy

  > O identifikacnich kartach uz tu sla diskuse. Me by zajimalo, jestli jsou
  uz
  > i u nas dostupne nejake snimace napr. otisku prstu nebo prave snimace
  sitnic
  > a jestli s tim nekdo nema nejake zkusenosti.
  >
  > Vasek Vobornik

  Snimac otisku prstu pry jde prelstit gumovym medvidkem, tedy
  staci udelat kopii otisku prstu a nakonec pri trose technologie
  to jde udelat i z otisku prstu treba na sklenicce.
  Tedy tento typ snimacu bych za bezpecny asi moc nepovazoval,
  protoze minimalne k trochu solidni bezpecnosti potrebuje
  dodatecne prostredky.

  Sitnice oka se zase muze dost zmenit, kdyz se clovek napije
  alkoholu, takze to muze zaroven slouzit jako "ozrale nepoustet" :).

  Ale jen co jsem o tom cetl, osobni zkusenosti s temito dvema
  principy nemam.

  BTW, kdyby mi melo neco svitit do oka, asi bych z toho nemel
  moc dobry pocit kdyz vidim, co se vsechno dostane na trh.
  A abych si nechal vypalit oko kvuli tomu, ze nejaky "chytrak"
  neco nezvladl, o to opravdu zajem nemam. Chapu ze se to da
  udelat bezpecne (jako u lekare pri prohlidce oka), ale co se
  techto veci tyce, je vzdy lepe neverit nikomu.

  --
  Jiri Bezstarosti