Magneticke materialy

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

Vlastosti civky zavisi krome materialu jadra predevsim na rozmerech civky.
Tohle jsou jen obecne parametry nejakeho feromagnetckeho materialu, to vam  na vypocet a vyber jadra nestaci, hledejde v parametrech konkretnich jader.
Nebylo by od veci rict, jake potrebujete konkretni parametry indukcnosti vcetne pracovni frekvence.

Vaclav Danecek

  ----- Original Message -----
  From: Matejcek Petr
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Sunday, January 12, 2003 5:12 AM
  Subject: Magneticke materialy

  Mel bych takovy hloupy dotaz pot?ebuji udelat indukcnost s n?jak?m jadrem, ale abych ho nepresytil ss proudem

  Dle vztahu  n = S. Bmax /(I . Al) jsem chtel vypo??tat kolik zavitu tam muzu namotat aby se to nepresytilo jenze neznam tu Al konstantu a

  mam k dispozici pouze tabulku magnetick?ch materialu  s temito udaji  (abych pravdu ?ekl ani nevim co vsechny znamenaji)

  mi5, mi20, mi max, Bs [ T ], Hc [A/cm], Br [ T ]  lze z toho nejak tu Al konstantu ziskat?

  Moc tomu nerozumim tak prosim o toleranci

  Diky P.M.

  ---
  Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
  Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002