identifikacni systemy

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

Dobry den

Chvel by som doma vyrabat DPS fotocestou pre vlastnu potrebu, preto si chcem kupit tlaciaren HP LJ 1000w. Je to tlaciaren typu GDI s 1 MB pamatou, ktora sa neda rozsirit. Mam ale obavy o to, ci mi tlaciaren vytlaci zlozity vektorovy dokument. ("Vyliata" med na DPS je tvorena velkym poctom rovnobeznych useciek.) Moja predstava o tlaciarni typu GDI je taka, ze cele spracovanie tlacovej ulohy sa deje na PC a do tlaciarne sa posiela bitmapa. Ale podla mojich vypoctov na ulozenie ciernobielej bitmapy bez kompresie velkosti A4 s 600 DPI je potrebne  4 248 kB. To sa do pamate tlaciarne nezmesti. Ako to potom vobec funguje?
Na technickej podpore HP mi povedali, ze nech si skusim nainstalovat ovladac pre danu tlaciaren a potom dat tlacit do suboru  a skontrolovat velkost suboru. Ak je subor > 1 MB, tlaciaren to urcite nevytlaci... Pri niekolkych skuskach sa mi podarilo zatial vygenerovat subor max. velkosti 650 kB.
Aky dokument by som mal skusat tlacit?
Je tento sposob testu dobry?
Ma s touto tlaciarnou niekto skusenosti?

Za pomoc dakujem
    S pozdravom
        Vida Robert
P.S: ospravedlnujem sa za OT, ale nemam sa na koho obratit.