Rezonancni prekvence beznych prvku pri NMR

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

Ja pouzivam na vypocet poctu zavitov vztah

n=(L*I)/(B*S).

Z tohto vztahu vypocitate pocet zavitov, a jadro podlozite (spravite vzduchovu medzeru) nemagnetickym nevodivym materialom tak, aby ste dosiahli ziadanu indukcnost. Ak ta indukcnost bude mat viacej vinuti, ktore musia mat tesnu vazbu, potom treba vybrusit stredny stlpik jadra (mam na mysli feritovy material)Tento postup je vhodny pre niekolko kusov, pri seriovej vyrobe treba kupit jadro so vzduchovou medzerou.
A este jedna poznamka: straty v jadre rastu s pracovnou frekvenciou. Pri vysokych frekvenciach treba volit B<Bmax.

Vida Robert

  ----- Original Message -----
  From: Matejcek Petr
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Sunday, January 12, 2003 5:12 AM
  Subject: Magneticke materialy

  Mel bych takovy hloupy dotaz pot?ebuji udelat indukcnost s n?jak?m jadrem, ale abych ho nepresytil ss proudem

  Dle vztahu  n = S. Bmax /(I . Al) jsem chtel vypo??tat kolik zavitu tam muzu namotat aby se to nepresytilo jenze neznam tu Al konstantu a

  mam k dispozici pouze tabulku magnetick?ch materialu  s temito udaji  (abych pravdu ?ekl ani nevim co vsechny znamenaji)

  mi5, mi20, mi max, Bs [ T ], Hc [A/cm], Br [ T ]  lze z toho nejak tu Al konstantu ziskat?

  Moc tomu nerozumim tak prosim o toleranci

  Diky P.M.

  ---
  Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
  Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002