Co nevytlaci HP LJ 1000w

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:55:09 CET 2004

> S 5L byly problemy s 6L bych ani nerekl.

Podle mych vedomosti jsou 5L a 6L mechanicky uplne stejne... S tim podavacem
mate pravdu, ale jednak by po repasi mely byt jeho gumove casti vymeneny,
jednak se to da v podstate uzivatelsky a vicemene natrvalo (a zdarma)
vyresit pomoci nalepeni pridavne desticky na podavaj, viz
http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp (uz to myslim take v
konferenci bylo). Nechal jsem si to poslat a po instalaci je vse v
poradku...

No, delejte jak chcete. 5L/6L je lety overena tiskarna...

Jirka