detektor namrazy v aute

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:55:07 CET 2004

Napad je to fakt dobry myslim si ze by to fungovat mohlo, ale pocital
jste nejak efektivitu vymeny tepla?
Preci jen cim vetsi plocha tim lepe a pouze trubka se mi zda malo mozna
by stalo za uvahu jiny tvar nasavani aby se vymenilo co nejvice.
Kdysi jsem neke na internetu videl nejake vymeniky pod parapet u okna
ale uz nevim kde

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Lubor Otta
Sent: Monday, January 13, 2003 2:09 PM
To: 'hw'
Subject: Vetr?n? s rekuperac?

Zdravim konferenci,
omlouvam se za vytapeci problematiku, a zneuziti par lidi ochotnych o ni
diskutovat :-) Shanim tip na vetraci rekuperacni jednotku, s vykonem
okolo 100l/min. Mam i napad na jeji amaterskou realizaci: mam
nepouzivany komin v delce asi 8m. Rekneme ze do nej strcim Al had, o
prumeru cca 6cm a hadem budu nasavat venkovni vzduch, kolem nej odvadet
ten odpadni. Mel by tak vzniknout protiproudy chladic. -bude to
fungovat? -jak resit kondenzaci odpadniho vzduchu? -cim foukat, jake
budou tlakove spady? Dik, Lubor Otta

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002