MT221

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:04 CET 2004

Jde o to, ze pokud privedete do kotle studeny vzdych (treba -25),
tak se ohreje spalovanim mene, nez kdyz bude mit rekneme 30.
Navic vam nebude kondenzovat voda na konstrucnich prvcich (napriklad
vedeni cerstveho vzduchu pro kotel do mistnosti).
Vystupni spaliny mohou mit tak kolem 100 - 200 C, ty pak
ohrivaji privodni vzduch.
S mistnosti je to stejne, ale teplotni spad je podstatne mensi.
Spomente si jak funguje destilacni kolona.
Lihove vypary vstupuji do chladice (ty vypary jsou vzduch z mistnosti, nebo
spaliny kotle), do chladice na vstupu vstupuje studena voda (vzduch z venku).
Na vystupu je voda tepla (vzduch do mistnosti) a lih kapalny (vzduch co vysel ven).
Nebo jsem neco prehledl ?

	Slavek