HP-IB, GPIB

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:55:04 CET 2004

Asi pred rokem jsem se pidil po programu pro LCmetr z www.aade.com (nebo z Practical Electronics) a nekdo mi tenkrat poslal krome programu take seznam vselijakych rozsireni, ktere ma v planu udelat, bohuzel nemohu ten e-mail najit. Byly to napadite veci jako mereni procentualni odchylky, ale vic se mi nevybavuje...

Pripadne jakekoliv jine navrhy, cim mereni obohatit ci zprijemnit (spise z pohledu uzivatele, nezli kam dat jaky tranzistor). Tusim pan Zaruba pred casem uvedl tato rozsireni:

- merit frekvenci (0.01 Hz - 1 MHz)
- merit delku periody (1us az 100 s)
- pracovat jako kalibracni generator pravouhlych pulzu 0.06 Hz az 300 kHz

J. Hanzal