LCmetr - navrh rozsireni (brain storming)

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:55:03 CET 2004

ja to mel taky trosku(vice) jsem upravil zapojeni udelal spojeni s PC,dalsi mereni vetsi rosah ale problem je ze jsem se nedostal k SW
pokud by mel nekdio zajem tak mu za treba napsani SW prenecham kompletni HW (krabicka Bopla,zdroj ,veskera elektronika)

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

 Ke Stadionu 804