Ohrivaci pytlicek

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:55:02 CET 2004

Mivali to v Tescu a podobnych velkovykrmnach. Taky jsem videl ohrivaci
sacky v outdoorove prodejne (Hudy sport), ale to nebyly tyhle
vicenasobne pouzitelne, ale jednorazove (a s vyrazne lepsim pomerem
hmotnost/teplo) na bazi katalyticke oxidace zeleza. Ale kdyz uz tam
budete, kupte ji radeji poradnou bundu, je to ucinnejsi a v
provoznich nakladech vyhodnejsi.

Ales Prochaska