Koupim AMD K6-2 500 nebo 550 MHz

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

Zdravim,

To je asi pravda, ten derivujici kondenzator je neprijemny, ale ta
zenerka vy to mozna zachranila...
Mne hrozne zarazilo, ze tomu fakt nepomohl ani 1mF kondenzator...

Nop nic, jen mne to tak napadlo.. Uz ted tam bylo soucastek jak v
odpalovani rakety a ne v napajeni samoblikajici ledky... :-)

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
HW server