Blikaci ledka na 220

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

Hm. asi to tak nejak budu muset resit. problem je v tom, ze to bude chtit
dalsi PCB, na ktere se ten identifikator rubne. zatim me napadlo treba
ze do atmelu strcim AES decrypt s klicem a pri bootu prevedu program z flash
kodem do ram, ze ktere se potom spusti. ale i tohle se da zkopirovat.
optimalni by bylo kdyby mely ty procesory rekneme 512 byte interni flash, do
ktere by se daly napsat nejdulezitejsi rutiny. Mimochodem, tohle mi prislo z
rabbit supportu:

------
Hello David,

The only way to absolutely protect the code is to deny physical access to
the product.  Since the Rabbit uses external flash for the program there is
no way to stop someone from copying the device.  However, it is virtually
impossible for anyone to reconstruct the source code from the binary in the
flash.

-------
Trochu bych s tim nesouhlasil, hlavne s tim ze je nemozne rekonstruovat kod.
v mem pripade budu muset psat primo v assembleru, protoze
se jedna o rychle zpracovani dat, coz reverse engineering jedine usnadnuje,
protoze ten assembler bude pomerne citelny.
d.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]za u?ivatele
Pavel Poucha
Odesl?no: Tuesday, January 14, 2003 7:34 PM
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: RABBIT a ochrana kodu

Dobr? den,

moc odpov?d? V?m nep?i?lo :-( Taky jsem byl na to zv?dav?. Diskutovalo se to
i v Rabbit? konferenci, mysl?m, ?e je to bohu?el tak jak p??ete, kdy? FLASH
vyp?j?te, tak j? zkop?rujete.

Ochrana tedy bude nejlep?? pomoc? n?jak? dal?? zamykazeln? sou??stky. U
jednoho p??stroje s DSP (kter? bootoj? sw z EPROM) jsem to ?e?il na desce
SMD Atmelem se softwarov?m kl??em.

S pozdravem
Pavel Poucha

M?te-li chu?, nav?tivte na?e str?nky http://www.papouch.com/