Blikaci ledka na 220

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 14:54:58 CET 2004

Jo. S tim samozrejme souhlasim. Ale jak by se Vam jako podnikateli v dnesni
dobe libilo (hlavne v cechach), kdyby si nekdo Vas modul s rabbitem koupil,
stahnul si eepromu, nebo pripadne zrovna klonoval dalsi rabbity a prodaval
to jako 'sve dilko'. V dnesni dobe v cechach se soudy moc neobstojite :(
d.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Pavel Korensky
Sent: 14. ledna 2003 23:34
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: RABBIT a ochrana kodu

Jo, tak? jsem si mnohokr?t ??kal, zda hlavn? motivac?, stoj?c? za snahou
znemo?nit reverse engineering (nejen) embedded aplikac? je snaha zabr?nit
konkurenci aby okop?rovala produkt nebo zda je hnac?m motorem r?zn?ch
vychyt?vek p?ev??n? p?irozen? ostych program?tor?, kte?? se t?m br?n?
p??padn? s??rav? kritice jejich v?tvor?.

Z ?ist? historick?ho hlediska je zaj?mav?, ?e v dob?ch, kdy bylo nutno ps?t
??eln? a ?et?it m?stem (zlat? doba Z80, 6502, 16ti KB EPROM apod.) se ROMky
nezamykaly a nikomu to tak moc nevadilo. Dokonce b?valo zvykem u kvalitn?ch
za??zen? zahrnout do dokumentace sch?ma a dal?? n?le?itosti. :-)

Zdrav? PavelK