asi ot: RE: Trafo & teflonova paska

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:54:54 CET 2004

V CB je jediny kram, ktery vesmes objednava od GM. Takze bych tipoval, ze jej objednavali
odtud.

Pokud by bylo nejhur dojdu tam,objednam a poslu Vam je. Ale myslim, ze by nemel byt
problem to nekde objednat.

Nemohl byste se pochlubit s Vasi konstrukci a vic rozepsat. Chystam se na to ted v
nejblizsi dobe a nejak se mi stale nechce do toho samooscilujiciho oscilatoru.

Mozna ze by nebylo spatne vypustit budic MOSFETu a IRF510 a misto nich pripojit k tomu
krystalovemu oscilatoru ten 2CS2908. Touto cestou bych se asi vydal ja.

Nemate nekde vykres toho "bazmeku" co v nem mate upnuty ten menic. Docela by me to
pomohlo.

RadekCX