asi ot: RE: Trafo & teflonova paska

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:52 CET 2004

Neda mi to, tohle ac uz je to silny OT musim karikovat.
...mam pred sebou kapotu, pod ni motor a v ruce volant. Slapnu na plyn a ono to jede. Jestli chodci, co jsem prave porazil umreli netusim, jsem jenom obycejny uzivatel auta ... a lepsi to u mne uz nebude.

!!!To je proste ukazka totalni IGNORANCE!!!

				Jakub Serych