Neni nad online napovedu (trochu delsi)

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:54:50 CET 2004

:))) Asi tak ve tretine teto diskuse bych presel na status N/A a sel si dat
cigaro a panaka :)

Pavel

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, January 16, 2003 5:32 PM
Subject: OT: Neni nad online napovedu (trochu delsi)

> Miluji nektere lidi. Fascinuje me jak dokazi udelat z naprosto jednoduche
zalezitosti drama. To, ze by si alespon precetli co maji pred ocima. Mozna
se nedokazi vcitit do duse zacatecnika, ale tohle me opravdu dojalo.
Prikladam prepis komunikace po ICQ z pred par minut. Jeste par dalsich a
clovek opravdu nema cas na coko-li jineho :-)))

> S pozdravem
> MK
>
> VPE (4:28 PM) :
> pripadne nejake odkazy na ceske servery, kde se da vycist (pro
zacatecnika), jak se ten program s pomerne nekonvencnim ovladanim ma
obsluhovat? Dik.
www.mcu.cz/atm v sekci CAD/Eagle/Doc
> [...]
> VPE (4:33 PM) :
> no to prave neumim :-)
> Kosta (4:33 PM) :
> vpravo nahore "Login" - zadat jmeno, heslo a email a to je vse
> Kosta (4:39 PM) :
> jde to ????
> VPE (4:40 PM) :
> delam na tom
> VPE (4:40 PM) :
> jo, sice trosku moc slozite, jako bych mel pristup do jaderneho reaktoru
(musim se 4x prihlasit)
> VPE (4:41 PM) :
> prihlasil jsem se uspesne jen do diskuse ale stahnout zda se to nejde
pokud jsem tedy nezapomnel udaje :-)
> [...]
> 1. stahujes pres FTP - to mas v chybovem hlaseni jasne napsano
> 2. je povoleno max 50 spojeni v jeden okamzik, pokud jsi 51 mas smulu a
tuhle hlasku dostanes
> 3. z nahledoveho okna je download pres HTTP, ale ten diky poctu soucasne
pripojenych uzivatelu nejde

> nezlob se, ale posilat tohle wordem je opravdu cunarna, nestaci poslat jen
obrazky a text ???????

> a mimochodem, MCU je mezinarodni skratka stara cca 30 let
> VPE (5:13 PM) :
> nevis jak mam dostat obrazek z clipboardu do souboru? Pokud si tak chytry
a dokazes to bez zpusteni grafickyho editoru tak sem s tim napadem
> VPE (5:13 PM) :
> Outlook to umi dat do body sam, jam am Expres a ten to neumi
> Kosta (5:14 PM) :
> Prislusenstvi -> Malovani -> CtrlV
> VPE (5:15 PM) :
> Jasne, a chces to poslat jako BMP?
> Kosta (5:16 PM) :
> muzes snad ulozit jako gif, nebo snad ne :-)))
> VPE (5:16 PM) :
> To by melo tak 40x vetsi objem, ale to ti je asi jedno, no zustanu u sveho
zpusobu, nevim, co je na tom za prasarnu, je to 100x rychlejsi
> [...]
> Obrazek->Vytvorit novy->CtrlV, jak proste
> VPE (5:20 PM) :
> CAD/Eagle/Doc to nema ani mega
> VPE (5:21 PM) :
> jo a kazdy zvlast sejvovat na disk?
> A pak kazdy zvlast pridavat do majlu
> A pak jeste psat telo
> a pak se modlit ze vsechny fajly jsou OK? :-)
>
> No hlavne ze to je free reseni :-)
> Kosta (5:23 PM) :
> no hlavne, ze je to takhle pohodlny a rychly pro tebe
> VPE (5:24 PM) :
> Ja jsem se ptal tzda mas Worda.
>
> Kdyz by to byl 1 obrazek pak ano, porad jeste je tu prace navic s
Attachovanim fajlu k mailu. U Vozdu je Send as attach, je to i u Irfana?
> Kosta (5:27 PM) :
> hele, nechme toho, nemam cas se bavit o blbostech, doc jsem poslal,
ostatni si uz scucni sam, na to, ze ma MCUatm pres 2500 uzivatelu a denni
trafic 20GB patris opravdu k te setine promile, ktera ma nejake problemy