Obrazovka misto lupy.

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 14:54:49 CET 2004

ja mam sice taky koupenou svetelnou lupu , ale pokud tady nekdo bude
delat tu kameru tak bych se aj pridal.Je pravda ze ta lupa opravdu neni
to pravy vorechovy a s tou kamerou je to lakavy a taky se mi nechce
vyhazovat 25 litru kdyz to clovek pouzije 20x do roka.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Petr Lupinek
Sent: Friday, January 17, 2003 9:20 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Obrazovka misto lupy.

>Ale uznavam, ze jakakoliv manipulace se lepe provadi pomoci lupy nez
pomoci pohledu na obrazovku a prace rukama "za rohem".

Zvyknout se na to da, dnesni napr. neurochirurgie by si bez operaci " v
televizi" ani neskrtla.

To se ta debata nemohla strhnout o tyden driv????? Uz jsem si koupil
svetelnou lupu !!! Mimochodem, neni to uplne presne, co jsem od ni
ocekaval, ale prace s ni je velice prijemna a presna.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika