OT format mailu

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:49 CET 2004

Ja uz "webkameru" mam. Takze diky za ten napad s optikem,
zkusim koupit nejakou cocku. Ta kamera ted ostri
na min. pul metru. Ale kdyz ma 640x480 rozliseni,
dela to tak 2 obrazky/sec a to je asi dost spatne,
protoze i kdyz chci jen neco rychle ukazat, docela
mne jeji nastaveni na predmet rozciluje - navic nez
to vyfoti, ukazuje zrcadlove a to je uplne nejhorsi.
Nakonec co bych za litr mohl chtit :).

Videl jsem nekde male kamery za nejakych 800, tedy
mozna by mohly stacit pichnout do nejake TV - nikdy
jsem to nedelal, tak nevim zda to naprimo pujde treba
do AV vstupu. Alespon pro prvni pokusy by to nemuselo
byt uplne spatne a uz bych vedel co od toho cekat.

V kazdem pripade to bude chtit stojan a soupat pod tim
deskou, cimz bych s mohl zbavit vecneho ostreni kamery.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Dolezal Dusan [mailto:dolezal@zoner.com]
Sent: Friday, January 17, 2003 7:40 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Obrazovka misto lupy.

Ja myslim, ze by to pouzitelne bylo, myslim, ze jde jenom o zvyk a ze na to
da zvyknout velmi rychle. Naopak to muze byt vyhoda, protoze ne vzdy ma
clovek volnou ruku, takze musi neco polozit, potom hledat po stole lupu,
takhle proste jenom tu soucastku ukaze na kameru.

S tim makro rozsahem to taky nebude tak horke, staci pred ten objektiv dat
nejakou predsadku (staci par dioptrii), kterou si nechate za par supu
vybrousit u optika (kdyz jsem zacinal s focenim makra, tak jsem si takhle
taky nechal delat predsadky). A navic pripadnymi sajrajty z kalafuny
nebudete spinit objektiv, kdyz uz to bude nevycistitelne (nebo poskrabane),
tak proste vymenite tu cocku. Ta mala hloubka ostrosti tam bude, ale to taky
nebude takovej problem.

Ja osobne bych jako vyhodu tech web kamerek videl to, ze je muzu pichnout
primo do pocitace, ktery uz na stole stejne mam, ale jestli to mate do ceho
pichnout, tak no problem (koneckoncu by se dala pouzit i nejaka levna
grabovaci karta, taky to moc nestoji). Ja bych do toho sel...

Dusan Dolezal