Obrazovka misto lupy.

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:48 CET 2004

Trochu mimo temy, ale odpoved na jednu z otazok :-)
12V z PC napajam antenny zosilnovac na antene "sito", ktoru mam
pripojenu k TV karte. Napajanie som vyviedol z nepouziteho konektora na
zakladnej doske, urceneho na pripojenie dalsieho ventilatora. Ziadne
rusenie od spinaneho zdroja v obraze nepozorujem, je rovnaky, ako ked
bola antena napajana z adaptera. Napajanie anteny ide po koaxiale,
takze je tam filtracna toroidna cievka + kondenzator.

miro