Obrazovka misto lupy.

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:54:47 CET 2004

Otevrel jsem ten obrazek v Corelu a je znacne neostry coz je bud optikou nebo nekvalitnim cipem (to spis). S tim se moc neda delat. Jsou v nem zretelne kostky po kompresi .jpg, ta komprese je moc velka, ale na obrazovce asi nebudou. Pro predstavu na
http://www.volny.cz/swz/Gody.jpg je videt, jakou kvalitu lze dosahnout videokamerou. Na prave zadni pacce psa je videt, ze obraz ma prokladane radkovani. Na TV je to samozrejme OK.

Martin Zaruba

  ----- Original Message -----
  From: jiri@bezstarosti.cz
  To: 'hw-news@list.gin.cz'
  Sent: Friday, January 17, 2003 1:09 PM
  Subject: RE: Obrazovka misto lupy.

  Tak to jsem vyhodil penize. To je tak, kdyz se clovek
  nejdrive nezepta :(. Ale je fakt, ze kdyz se ten objektiv
  na te me natoci silou (asi uz mechanicky mimo),
  je to mene nez pul metru, protoze jsem s tim delal nejake
  fotky na web. Ale moc kvalitni zrovna taky nejsou :(.
  A asi nejsem na tyhle opticke veci taky ta spravna osoba,
  takze nekvalita bude i rukama a neschopnosti spravne
  to nasvitit.

  Nakonec mrknete sami - vice z toho alespon ja tak jak to
  je (bez upravy te kamery) asi nedostanu:
  http://www.bezstarosti.cz/elec/nec/upd78f9177ay_test.jpg

  --
  Jiri Bezstarosti