interni ZIP mechanika

Evzen Horna ehorna
Středa Březen 17 14:54:46 CET 2004

no tak tenhle problem uz sem taky videl.Ale taky sem nenasel reseni co s
tim.PC fungovalo normalne a kdyz se pripojila ZIP od NEC tak se to takle
chovalo .Pomohla az vymena MB.Udajne to nejak spatne spolupracuje s
chipsetem MB.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Evzen Horna
Sent: Friday, January 17, 2003 2:31 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: interni ZIP mechanika

Setkal jsem se s problemem interni ZIP mechaniky. Po vlozeni media do
mechaniky (nebo pri pokusu o precteni) dojde k "zatuhnuti" PC. Nasel
jsem spoustu odkazu na problem, ktery mnohe oznacuji jako Click of
Death. Po vlozeni media dojde k cvakani (pri hledani stopy). K problemu
ma dochazet pri zmagnetovani hlavy, ktera pak neni schopna cteni a
nasledne ma dojit i k poskozeni media. Nikde jsem vsak nenasel, ze by
dochazelo k tuhnuti PC. Ma s tim nekdo nejakou zkusenost? Dekuji

S pozdravem
E. Horna

---
Po?choz? zpr?va neobsahuje viry.