Re: Hlucna civka na MB

Jan Mádle Madle.Jan
Středa Březen 17 14:54:45 CET 2004

Ano, jsem si temer jist, ze je to ona, protoze jsem k ni prikladal
mikrofon a i pri necinnosti PC v ni divne bzuci, okolni elyty myslim
ten hluk nevydavaji a zdrojem to taky neni, protoze jsem to zkousel s
nekolika jinymi. Mozna tedy, ze bude nejaky elyt vyschlej, jak zde
jiz bylo zmineno, ale asi bude obrovsky problem bezpecne (bez zniceni
desky) zjistit, ktery to je. Nema nekdo nejaky navrh, jak by se to
dalo provest?

Reklama:
Nenechte si ujit lednovy VYPRODEJ TELEFONU! Alcatel 311 za 1.577 Kc <http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php>