OT format mailu

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:40 CET 2004

Asi jsem zapomel napsat, ze mam jen jeden.

LCD z nokie jsem si jiz poridil a pouziji ho u Yampp3/USB.
U Yampp3 s AT90S8515 jiz neni misto na soft pro graficky displej,
varianta USB ma AT mega161. K te je soft pro Nokia display napsany
a pripojeni popsane v baliku zdrojaku. Displej je v telefonu pripojen pres
vodivou
gumu, takze to chce vyrobit DPS jako je v mobilu. Az budu mit cas, tak se
na to podivam
a zkusim udelat v Eagle. Napadlo mne, udelat ho stejne velky jako Yampp a
umistit na nej i tlacitka
a pak to cele sesroubovat i s HDD.

Petr Podrazsky

 Petr Podrazsk?