HALL?

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:54:38 CET 2004

Ano, opravdu UART.
Opravte mne, jestli se pletu, ale podle informaci z manualu k
procesoru 9177 tomu rozumim tak, ze SIO20 muze pracovat
bud jako UART, nebo jako 3-wire serial. Pro komunikaci
IIC je urcen port SMB0.
Pro UART je k dispozici "baud rate" generator, lze konfigurovat
delku slova, paritu, stop bity... Je tam tedy vsechno, co je dle
meho nazoru u UART-u potreba...

Pokud v simulatoru neni nic podobne terminalu, nevite, jak
definovat, co se ma behem simulace na vstup poslat a kdy?
Prece to tam nemaji tak, ze se do vstupu od spusteni simulace
sypou same nuly...

Martin Dorazil