CAN

LuKas hradlo
Středa Březen 17 14:54:33 CET 2004

Ja se na to kouknu z jineho pohledu, mozna mne budete bit.

Nenastala uz pomalu doba ten Internet zacit pouzivat nejak normalne.
Priznam se, ze jsem mel v prvni moment taky pocit, ze je to prima,
a ze to musim mit, ale proboha, na co k cemu mi budou schemata
od veci, ktere v zivote neuvidim, to jako kdyby nahodou?
Jak si to budu doplnovat, kde budu drzet obsah co vlastne mam?
Z ceho prameni moje touha tyto veci vlastnit?
Myslim, ze hlavni pricina je nejistota v tom, jak dlouho
to tam jeste bude. V mem pripade je to motivovano zkusennosti
se serverem www.comix.cz kde sveho casu byly comixy, nez ten server
ze dne na den zmizel. Co jsem si do te doby nestah nemam.
Ale tohle bylo od sameho zacatku ilegalni.

U MCU mam podobnou obavu, ze zasahnou mocni a tento server zlikviduji.
Ja bych to hrozne rad pouzival nejlepe jako on-line knihovnu, s tim
ze do ni muzu i sam prispivat, ale touzim alespon po naznaku jistoty,
kterou mi pochopitelne nemuze nikdo dat, ze tato knihovna nejakou dobu
precka a ze za nejaky casek nezacne prodavat schemata stylem obrazek
a Kc 600,- nebo tak nejak podobne.
Nemuzu si prece okopirovat vsechny schemata sveta, a misto kopirovani
muzu prispet k rozvoji knihovny.

Mozna jsem trochu odkojen tim predeslym rezimem, ale myslim,
ze ted uz je to dost velke na to, abych se to nesnazil kopirovat,
pripadne tvorit vlastni a "lepsi" knihovnu.

BTW: Ted se na MCU nemuzu vubec dostat, myslim si ze tusim proc,
proto jsem napsal tuto uvahu.

Masinka