OT: Fialove svetielka na kapotach aut

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:54:31 CET 2004

Chtel bych se zeptat na nasledujici problem:

Mam nekolik (treba 10) digitalnich kanalu a pri zmene na kteremkoliv z nich
potrebuji vygenerovat pulz (preruseni pro jednocip). Jak to lze zaridit
nejjednoduseji? Moje dosavadni napady jsou stromecek XOR hradel nebo
nejaky GAL, ale neni mi moc jasne, jak ze zmeny (ktera je potencialne
trvala a libovolnym smerem) vyrobit pulz (jednim smerem a rozumne
dlouhy/kratky). Reseni, ze tam pridam dalsi mezijednocip bych se asi
radsi vyhnul (byt mi to jako programatorovi prijde nejjednodussi).

Predem dik za odpovedi
KR