MCUatm - pripadne problemy a omezeni

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 14:54:30 CET 2004

a co by to melo bejt za pamet?Treba by se to dalo.Ozvete se mi na
augustin@essotf.cz

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Thursday, January 23, 2003 10:20 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: MCUatm - pripadne problemy a omezeni

Pokusim se shrnout pripadne problemy s downloadem z MCUatm

1. Musite byt registrovani a prihlaseni v MCUatm (samostatna registrace
- neplati registrace z MCU ) 2. soubory jsou downloadovany z FTP serveru
3. FTPserver ma nastaveno maximalne 50 soucasne otevrenych spojeni 4.
maximalne jedno soucasne otevrene spojeni na uzivatele 5. pokud se v
novem okne objevi chyba "Pristup odepren", tak doslo k prekroceni
nektere z podminek 3, 4 6. download z okna nahledu ma chybny odkaz -
nefunguje, pokusim se dnes opravit 7. Jsou blokovany programy typu
Teleport, etc (jasne, vse se necha obejit :-)) )

Limit v bodu 3 se snad podari zvysit, ale je potreba doplnit pamet v
masince, nechcete nekdo sponzorovat :-))))

Jiz vcera jsem psal, chapejte ze je potreba trochu omezit traffic - v
soucasnosti je cca 18GB denne :-))

S pozdravem
MK

---