OT: Fialove svetielka na kapotach aut

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 14:54:30 CET 2004

> Uz jsem to take zjistil, nicmene jak jsem tak konzultoval tak je skoro nemozne se tam
> probojovat (nekdo udava jiz skoro 14 dni). Ja to zkousim nahodne uz cca 3 dny a nic.
>
> Rekl bych, ze ta sluzba takto skoro prestala postradat smysl, jelikoz neni dostupna v
> rozumnem case. Skoro to zavani lezenim ve spacacich ve frontach pred prodejnami za
> komancu.
>
> Skoda. Neslo by tedy udelat neco kde bych si mohl objednat co chci poslat treba emailem,
> aby se omezila moznost primeho downloadu? Ja vim cas, ale takhle to opravdu nema smysl.

No jedna vec me napada, muzu omezit pocet downloadu pro kazdeho uzivatele, rekneme na 10 denne :-))))
Jenze, pak enormne naroste pocet lidi, kteri budou mit nekolik registraci :-)))
Jedine vyfutrovat masinku a smirit se s silenym objemem prenesenych dat. Ja vim, Vam to je jedno, jenze to nekdo bude muset zacalovat :-((
Pak se to pomalu zacne priblizovat k uvaham o placene sluzbe, jenze to nechci.

V systemu je moznost si nechat zaslat soubor emailem, jenze denne bylo nekolik stovek nedorucenych meilu, proste lide si hraji. Nehlede k tomu, ze posilat emailem soubor s 30MB je trochu pomilene :-)))

Pokud mate nejaky rozumny napad, tak sem s nim.

S pozdravem
MK