Prevod retezce na bitmapu

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:54:26 CET 2004

Kdysi davno jsem delal neco podobneho, delal jsem DOSovou aplikaci a potreboval jsem to nejak hezky tisknout. Takze jsem vyuzil fonty z Windows, ale ne primo, proste jsem si napsal ve Windows malou aplikaci, ktera mi vypsala vsechny znaky na obrazovku a ja jsem si to jako bitmapy ulozil do souboru (pokud je to TrueType font, daji se z nej vytahnout i nejake dalsi informace, napr. presahy pisem). Tim jsem si defacto vytvoril vlastni fonty a pak uz jsem z toho skladal bitmapu. Pokud jsem dobre pochopil vas dotaz a potrebujete neco podobneho, nekde bych to snad jeste vyhrabal.

S pozdravem

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Karel Werner
Sent: Thursday, January 23, 2003 9:11 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Prevod retezce na bitmapu

Zdravim vsechny,
mam nasledujici problem. Potrebuju prevest retezec znaku na bitmapu, nerad
bych vsak vzhed definoval nejak "rucne". Neznate nekdo strukturu souboru
*.ttf nebo *.fon (ktere jsou soucasti win)? Potrebnou utilitu bych uz si
nejak vyvtoril. Konecna aplikace neni urcena pro PC. Dekuju za kazdou
inspiraci a preju hezky den.
Karel WERNER, NWK Technology s.r.o. Zl?n
tel. 57 715 91 71, 604 56 12 47,
fax  57 715 91 70

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002