Jak nahradit klavesnici PC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:24 CET 2004

Dokonce se da i vhodny kus klavesnice uriznout :))).

No ne, budete se mozna divit, ale ja vzal starou
klavesnici a chtel udelat pekny vobrazek rozriznute
klavesnice (nebo buhvi co jsem chtel, proste mi
asi cvaklo v hlave). Tak jsem ji vzal pilou mezi
numerikou a pismenkama. Pak jsem zalibne kouknul
na ten rez a napadla mne silenost - ja ji zapichnu
do PC vhodneho tak na odpis. A svete div se, ona
blikla a dokonce neco z klaves numeriky (numerika
byla kus s kabelem) chodilo. Tak jsem to rozebral,
zjistil ze staci nastavit 2 spoje na te vodive
folii a tak jsem tam prilipnul jemne kousky medeneho
dratku z licny a zakapl vterinakem a ruzne tavil
pistolovou pajkou. Jeden kontakt se povedl az
na x-ty pokus, ale nakonec jsem mel celou numeriku
zivou a klavesnice mela zrovna tu numeriku mechanicky OK.
Takze jsem vzal znovu pilu a odrizl z te pismenkove
casti bocnici, trochu pribrousil a prilepil bocnici
k te numerice.

Dodnes ji mam a nebyt te trochu nehezky vypadajici
ryhy jak je slepena ta bocnice k numerice by byla
naprosto profi. Dokonce ma i nozicku pekne vzadu
uprostred te numeriky, takze se da i hezky naklonit.

Maly, ale nazorny priklad, jak muze nekdy clovek blbnout :).
A to porad vykladam, jak se co nevyplati :))).

--
Jiri Bezstarosti