62256 s integrovanou latch?

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:54:24 CET 2004

Zdravim,

Jestli jsem to pochopil, jse mu o RAMku napriklad k AVR nebo x51. Ta
RAMka by byla prima i proto, ze by to mene vyzarovalo EMC, ta prokleta
573 vetsinou pekelne sviti kolem ALE pinu.. :-(

Myslim, ze LATCH maji implementovane napriklad WSI obvody, co prodava
ELATEC, ale nejsem si jist... Ale to je neco jineho...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
HW server